NMGK Hjem Registrer Logg inn


Innlegg: 1  [ Viser: 1 til 1 ]

Norsk Moto Guzzi Klubb ForumSalgEML-modifisert sidevognssykkel
Jeg lurer på om jeg kanskje skal selge Guzzien min. Jeg har ikke bestemt meg, men er åpen for å diskutere dette med evt interesserte.

Det er en 1975 850T med SP1000 motor, nyere 30mm forgassere og Rita tenning, ombygd til T3 med 3 skiver og integralbremser.

EML gaffel og 15" EML hjul med bildekk.

Vogna er en Watsonian Cambridge 2 seter, 1992 modell.

Godkjent i ombygd tilstand. Originaldelene (18" eikehjul og gaffel) har jeg ikke.

Den er relativt godt brukt og trenger et godt hjem hos en mekanikerkyndig person. Slitte bremseskiver foran (ny bremeskive bak). Clutch bør byttes (delene har jeg).
Motoren har gått ca 60-80000, kan jeg tenke meg. Sykkelen / kassa har gått minst det 3-dobbelte.

Sjøl har jeg hatt den i drøyt 16 år, og kjørt til 3 stk FIM Rally, pluss mange andre turer. Den har vært min året-rundt sykkel i mange (men ikke 16) sesonger. Den har vist seg å være pålitelig, til tross for et noe skabbete ytre.

Jeg har også en utslitt komplett 850T motor, som evt også kan selges løst.

Jeg selger ikke sykkel og vogn hver for seg, med mindre noen gir meg et veldig godt argument.

Prisen har jeg ikke noen klar formening om, men noen direkte gi-bort pris blir det ikke. Uansett er dette en mulighet for å skaffe seg en relativt rimelig familie/vintersykkel.

Om du har noe hyggelig å bytte i, er det kanskje lettere å bli enige. (Annen Guzzi er ikke aktuelt).

Om dette har interesse, send meg en mail på anders@argoscontrol.no

Anders Hørtvedt
Norsk Moto Guzzi Klubb ForumSalgEML-modifisert sidevognssykkel


Innlegg: 1  [ Viser: 1 til 1 ]


Forumets Status
4590 medlemmer har skrevet 205 meldinger fordelt på 85 emner / 4 kategorier / 2 forum.
Brukernavn
Passord
 
 Automatisk innlogging? (krever cookies)
Vi ønsker vårt nyeste medlem Karrypymn velkommen.
Det for tiden 0 medlemmer innlogget i forumet.
Innloggede medlemmer:
Alle innlegg er medlemmenes private meninger. Norsk Moto Guzzi Klubb er ikke ansvarlig for innleggenes innhold.